Hello, Welcome to my official blog :) BEST VIEW WITH GOOGLE CHOROME. Status : I hope you like my skin. I love GREYSON CHANCE
Dashboard | +Follow


✰Thats My Opinion
n0t in m00d !
Ahad, 4 Disember 2011 | 4:54 PG | 0 comments
salam n hye ..

;')  dh lme dh xupdate blog an .. urm . k0z aq xd mo0d . hurm .

hurm . b0donye aq mnyintai dye .. maafkkn aq . aq dh bce smuanye .

xper2x . lpekn je per y aq antr ue . aq grau je . pale 0tak aq xbt0l time ue !

n AQ JNJI XKN GNGU ID0P K0 LGY !! 

lau aq xbgythu dy msty kt0rng mcm bese an .. sedih bhai ,

s0key , dy bkn untuk aq :)

m0ga k0 bhgia ! salam !
ENCIK MIMPI
Selasa, 29 November 2011 | 6:45 PTG | 0 comments

   salam n hye allz !! 

yes2x ! nmpk tjuk kt atas ?? msty dh thu psl pe an ! pasal ENCIK MIMPI !

yeah .. urm . mint sgt2z kt dye . s0re dy wt myra terigt kt seseorng .. urmm .. 

encik mimpi ni sorng y special n sgt MISTERI .. urm . nk thu spe nme dy ?

umur dy bper ?? tngal kt mne ?? slalu BERMIMPI yg ENCIK MIMPI 

ni 0rng y sy knl .. hahahha :D terlmpau byk berangan .. urmm ., tp nk sgt

jumpe dye . yess ! JAUTH CINTA ! mmg ! tp xmungkin ngn ENCIK MIMPI !!

hahaha . kunk xpsl2x kne C0P GILE plax !! nth laa . xmungkin2x !!!

huhu ! paep0n l0ve ENCIK MIMPI sgt <3 l0rh !

h0pe dy akn tnjukkn spe dy y sbnrnye .. kalau xpun 

biala dy jdi misteri sye :')

GUDLUCK ENCIK MIMPI !


just ni jer gmbr ENCIK MIMPI !

p/s : papeun still saport him ! :)
Selamat Malam Cinta (Sketch) - Encik Mimpi
| 8:17 PG | 0 comments
Akim - Inilah Cinta cover
| 7:21 PG | 0 comments

urm . aq nk sgt2 thu spe ENCIK MIMPI NI !
sore dy sdap sgt2x ! urm . :( h0pe can kn0w who is ENCIK MIMPI !!
♥ BEZA ANTARA CINTA, SAYANG, SUKA DAN MINAT ♥
| 3:55 PG | 0 comments
♥ BEZA ANTARA CINTA, SAYANG, SUKA DAN MINAT ♥

♥ CINTA - Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. (dalam erti lain : CINTA di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je)

♥ SAYANG - Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita. (dalam erti lain : SAYANG di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya)

♥ SUKA - Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…(dalam erti lain : SUKA di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita. Kita akan suruh dia diam sekirangnya perut kita dah nak pecah…)

♥ MINAT - Ada sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.(dalam erti lain : MINAT ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahukan
Dalam Diam Ku Mencintaimu - Encik Mimpi lyrics by Isha Idiaz
| 1:34 PG | 0 comments
AIN :)
Isnin, 28 November 2011 | 11:37 PTG | 0 comments
                                 
          salam , n hye semua :)

semalam st0ry ab0ut HANG0UT rite ?? hahah .. t0day story ab0ut AIN ..

ain sbnrnye anak buah PAIZ . sumpah dy comel gile .. grm tg0k ! hee ~~

dy xnkal .. cume dy SEKEPALA ngn paiz .. huh ! syek kne je ngn dy n paiz ..

time min b0wling dy un j0in ,. hey , rndu nye kt kmu AIN ! ble leyh jmpe lgy ni !

rndu nk tgok ain snyum n glax . k0z chumel sgt2x ! ble nk kua lgi ain ??

t akk blnje ain PATUNG STRAWBERY SHORT CAKE k :) heee ~~

k laa ! bubye ! :D 


ain :)


thnkx 4 reading :)


Old